„Chceme vyprodat event!“
Online kampaň na podporu vzdělávací konference

Přepněte mezi zadáním a řešením:
Navrhnout kampaň pro vzdělávací konferenci a vyprodat kapacitou pražského HUBu na Andělu, která činila přes 100 placených míst. Jednalo se o druhý ročník Pejskárium konference s podtitulem „Šťastný pes“.
K dispozici byl velice omezený rozpočet, ale maximální nadšení a otevřenost prakticky k jakémukoli řešení kampaně.
Mission impossible za 7 týdnů
Do konání akce bylo jen 7 týdnů, takže se všechno dělalo v ohromném tempu. Během pár dní jsme ve studiu fotili Wikinku, roztomilého a extra chápavého kanadského jezevčíka. Nechtěli jsme nic kresleného z Doodlu, protože animace reálného psa dokáže víc zaujmout a vyšroubovat claim do absurdna.
Finální snímek je seskládaný z pěti samostatných záběrů hlavičky, trupu, oušek a tlapek, vše je upravené a barvené ve Photoshopu.
Fotilo se na rybí oko, abych napodobil GoPro efekt a navíc neměl problém s ostrostí. Nebe a padák jsou z fotobanky, stejně jako mraky a pár doplňků. Vše se dělalo v extra vysokém rozlišení pro případný tisk na billboard.
Nakonec se to všechno ořezalo a nabarvilo v LAB prostoru na růžovo, což jsou barvy serveru Pejskárium a šlo nám i o podprahové budování brandu. Vše zbývalo už jen rozanimovat. Fotku na webu lze vidět zde.


Dva dny na to jsme vypustili ještě backstage video složené z nepovedených záběrů. Nebyl čas, celé jsme to s Terkou organizátorkou namluvili asi za 15 minut. A opět se potvrdilo, že nejjednodušší věci fungují nejlépe – během 4 dnů tenhle kousek organicky oslovil tisíce lidí a pár dní před konáním akce byla kapacita vyprodaná téměř ze 100 %.
Kampaň v číslech
A ještě trochu čísílek! Kampaň jsme ukončili dva dny před začátkem konference, efektivita šla už dolů a na zbývající 3 lístky bylo zbytečné plýtvat energií a prostředky. Cíl byl splněný s přehledem – chtěli jsme mít prodeje nad 90 %.
Do PPC šlo jen cca 500 Kč, zbytek návštěvnosti obstaral mix příspěvků na FB a Insta. Hlavně u videa byl krásně viditelný dosah. A co mě potěšilo nejvíc, byla konverze landing page :-) Zastavila se na parádních 3,2 %. I když jsem layout dělal ve spěchu a hodně improvizoval, něžné vtípky krásně zafungovaly.
Základem byl ale samozřejmě skvělý program a hlavně Terčina láska k organizaci celé akce – to pak funguje marketing sám od sebe 😉
