„Chceme zvýšit prodeje!“
3 roky zvyšování konverze produktových popisků
Přepněte mezi zadáním a řešením:
Zvýšit obrat je zezačátku jednoduché, stačí přivést více zákazníků. E-shop DATARTu měl ale díky TV reklamě a tištěným letákům už dost velkou návštěvnost a bylo by drahé ji ještě více navyšovat.
Daleko chytřejší bylo zaměřit se na konverzi produktových stránek a zvýšit jejich výkon. To vše při zachování nízké ceny na výrobu – od co nejjednoduššího psaní samostných popisků až po snadné zadávání do redakčního systému.
Notebooky s konverzí až 6,9 %
Vylepšování produktových popisků mělo vrchol právě u extra složité kategorie notebooků, kde najdete desítky procesorů, grafických karet a úhlopříček displejů. Laik nemá šanci v tom vyznat, zvlášť, když prodejci nemají know-how a prakticky u každého modelu tvrdí, že je to ten nejlepší.
Vpravo, kam nejvíce směřují oči, jsem proto chtěl graficky přehledný a hlavně PRAVDIVÝ ukazatel výkonu a lidsky popsané, co daný model dovede. S tímto typem popisku jsme zbořili během dvou měsíců statistiku DATARTu, i s podporou segmentovaných mailingů jsme dostali notebooky z třetí desítky do TOP 3.