logo

„Chceme novou brandovou identitu!“

Budování brandu pro soukromé mezinárodní školky www.malvina.school

Nová identita a budování brandu pro soukromou mezinárodní školku

Přepněte mezi zadáním a řešením:

Přebudovali jsme interiéry s pomocí skvělého architektonického studia, takže teď sbíráme jedno ocenění za druhým. Neodpovídá tomu ale ani web, ani všechny materiály a nastavená komunikace.

Na základě SWOT analýzy firmy, stanovení firemních hodnot a analýze dat klientů jsme se potřebovali od dětské, někdy až kýčovité identity přesunout k něčemu výrazně čistšímu a vyspělejšímu.

Grafika musela být stále hravá a kreativní, více jsme se však potřebovali přiblížit korporátním klientům se strukturovaným myšlením. I proto byl layout webu navržen jako dlouhá stránka plná informací a milých vsuvek, ale s jasným cílem končícím u registračního formuláře.

Obdobnou změnou prošla i samotná komunikace, jazyk je milý a občas i hravý, každá věta ale nese konkrétní informaci a čtenáře nezahlcujeme balastem.

Po předělání webu a všech tištěných materiálů v roce 2022 pokračujeme od začátku roku 2023 v rebrandu a stavbě dalších aktivit. Patří k nim např. restart sociálních sítí a nebo budování podcastového studia.

Budování nové identity – předělaný web