logo

„Chceme Bohemia Chips Show!“

Kompletní pokrytí hokejového MS 2019 na sociálních sítích

Přepněte mezi zadáním a řešením:

Byl hotový koncept #VJEDNOMDRESU – obří trojdres ukazující jednotu týmu a že fandíme společně. Pro mistrovství byla také připravená grafika, TV kampaň a kompletní plán aktivace fanoušků na hokejových stadionech. Jediné, co zbývalo, bylo připravit obsah na sociální sítě.

K dispozici byla produkce agentury, hráči z české a slovenské reprezentace a kontakty na další zajímavé osobnosti včetně moderátorů z Evropy 2.

Bylo jasné, že převažujícím formátem budou videa. Agentura přišla s konceptem #VJEDNOMDRESU show, kdy mohli moderátoři zpovídat celebrity a dělat s nimi různé psí kusy – třeba soutěž o nejhlasitější křupnutí.

Točilo se na stadionu v pražských Holešovicích a v karlínské Kotelně. Setup měl celkem 5 kamer – 4 GoPro na stativu ve 4K a jednu kameru s 90mm objektivem pro detaily obličejů. Vše jsem následně rozpohyboval při střihu, aby produkce vypadala o dost velkolepěji a mělo to tu správnou show atmosféru. Zvuk jsem řešil dvěma bezrátovými klopáky.

Druhým silným formátem byly předzápasové spoty s hráči z reprezentace, kteří byli pro každou srandu a dalo se s nimi vymyslet cokoli. První sérii jsem ještě točil na pozadí s logy Bohemia Chips, další videa viditelná níže už byla na green screenu nacpaném nějakým zázrakem do hokejové šatny.

Ten mi dal nekonečné možnosti úprav, i když dost zesložiťoval produkci – měl šířku skoro 5 metrů a bylo jej nutné svítit 4 obřími světly :)

Mojí úlohou byla režije, natáčení a postprodukce, z části jsem se podílel i na tvorbě scénářů. Celkem vzniklo asi 20 videí včetně interních materiálů a backstage. Kampaň byla nakonec oceněná na EFFIE AWARDS.

Extra povedený formát byly sponzorské vzkazy, tzn. 10sekundové spoty s českou a slovenskou hokejovou repre, které se pouštěly před konkrétními zápasy. K nejlepším patří následující klipy: