Fotograf
se zaměřením na produktovou, reklamní a portrétní fotografii.
Získat klienta je jako flirt
Mohli jste skvěle mluvit celou hodinu, ale rozhodnuto bylo už v prvních sekundách. O kolik kontaktů jste přišli tím, že na webu používáte nekvalitní fotky?
Musí to být perfektní.
Fotograf
se zaměřením na produktovou, reklamní a portrétní fotografii.
Získat klienta je jako flirt
Mohli jste skvěle mluvit celou hodinu, ale rozhodnuto bylo už v prvních sekundách. O kolik kontaktů jste přišli tím, že na webu používáte nekvalitní fotky?
Musí to být perfektní.
Předejte energii
VYHRAJTE VOLBY
VYHRAJTE VOLBY
Poškádlete
představivost
Oslňte.
Produktový a reklamní fotograf
Jako fotograf se zaměřuji nejen na byznys portréty a přebaly knih či hudebních alb. Baví mě i ryze reklamní a produktová fotka, kde mohu navrhovat kreativu.
Profesionální fotograf jsem už více než 10 let. Nejvíce fotím pro firmy a reklamní agentury, především pak produktové fotografie a reklamní fotky pro velkoformátový tisk a tvorbu billboardů. Používám techniku Sony a Carl Zeiss.
I obyčejná věc může vypadat skvěle
Stačí, když se dobře nasvítí a vyfotí čistě, bez rušivých prvků a chaosu na scéně.
Každá produktová fotografie může mít nápad a fungovat sama o sobě jako reklama. Někdy je zbytečné vymýšlet větší příběh – dobře nafocený produkt umí mluvit sám za sebe.
Bez triků to nejde
Aby výsledná produktová fotka vypadala opravdu prémiově, chce to hodiny práce v Adobe Photoshop. Jako fotograf často věnuji 20 % času focení ve studiu a 80 % času editování u monitoru. Produkt se nafotí třeba 50× s různým nastavením světel a výsledná fotka se postupně složí z částí, které byly nejlépe osvětlené a proostřené.
Fotograf all in one?
Při mých začátcích jsem se snažil vše zařídit a naaranžovat sám. Dnes už spolupracuji s food stylisty, dekoratérkou a samozřejmě zkušenou Make Up Artist. Soustředím se tak jen na svícení a koncept.
Zářivé barvy a ostrá černá
Miluji barvy a nebojím se jich. Studuji psychologii barev od roku 2015 a využívám maximum mých znalostí pro co nejzářivější kombinace, které jsou pro oko příjemné i při delším zkoumání. Pokud není zadání od klienta jiné, snažím se vytáhnout barvy a dodat fotkám vyvážený kontrast s temnou černou. Dnešní trend matných tlumených barev mě příliš nebaví, i když samozřejmě vím, jak takového efektu dosáhnout.
Používám vlastní profily s kalibrovanými barvami a často pracuji v nestandardních barevných prostorech, které nabízejí více možností úprav.
Mým velkým vzorem je v tomto ohledu www.davidlachapelle.com ;-)
Více ukázek najdete na mém Instagramu