logo

„Chceme geniální apríl!“

Aprílová kampaň kombinovaná se sběrem nových e-mailů pro SvětKaravanů.cz

Aprílová kampaň Nekonečné uhlí

Přepněte mezi zadáním a řešením:

Na 1. dubna by to chtělo nějakou super kampaň, která vypeče zákazníky a přitáhne nové návštěvníky na e-shop. Mělo by to mít virální potenciál.

Vymyslel jsem produkt Nekonečné uhlí, tedy grilovací uhlí z titanu, které jednou zapálíte a už nikdy nevyhoří. Zjevná ptákovina měla chytřejší lidi znejistit vysokou cenou, fotkami reálného pytle a profesionálním popiskem.

Vysoká důvěryhodnost dává kampaním virální potenciál.

Programátoři nám vytvořili produktovou stránku, která vypadala naprosto důvěryhodně. Zboží jen nešlo vložit do košíku – po kliknutí na předobjednávku byli lidé nuceni zadat e-mail, následně se jim zobrazila hláška o aprílu a že zasíláme slevový voucher na 10 %.

Text byl zezačátku velmi odborný, nechyběl ani chemický vzorec koupený na fotobance. Postupně přibývaly indicie, že něco není v pořádku, až se ke konci lidé mohli dočíst, že si mohou lahodné pokrmy užít i pokud „mají výhled na Brno nebo dvojdomek se svou tchýní.“

Stránka měla dvakrát vyšší dobu návštěvy než průměr a během prvních dvou dnů ji navštívilo tisíce lidí, což byl pro e-shop této velikosti výrazný nadprůměr. Návštěvnost jsme podpořili bannerem z hlavní stránky, mailingem a živým streamem na sociálních sítích, kde hostesky vezly pytel na prodejnu ve stylu právě naskladňujeme.

Aprílová kampaň Nekonečné uhlí

Našlo se jen několik rozzlobených komentářů napálených zákazníků, v drtivé většině kampaň sklidila pochvalu :) Napálilo se i několik mých VŠ kamarádů. Produkt zůstal zalistovaný ještě několik měsíců a nadále sbíral návštěvnost.

Aprílová kampaň Nekonečné uhlí