logo

„Chceme být za odborníky!“

Obsahový marketing pro DATART – od microsites a mailingu až po kvalitní tištěné časopisy

Obsahový / inbound marketing pro DATART

Přepněte mezi zadáním a řešením:

DATART byl vždycky trošku jiný. Zatímco ostatní v 90. letech prodali zákazníkovi pračku a od dopravy dali ruce pryč už u brány, zakladatel Pavel Sláma ji dovezl až domů a celý servis chtěl dotáhnout až k dokonalosti. Třeba – jako později – instalací a zprovozněním oné pračky přímo v koupelně.

Nadstandardní servis fungoval také v předprodejní péči, cílem bylo mít odborný personál a dobře poradit. To vše se promítlo i do marketingu, DATART měl být považovaný za specialistu a mít vysoký odborný kredit.

V tomto projektu jsem figuroval jako jedna z částí, marketing DATARTu využíval mě a mé copywritery ke tvorbě odborného obsahu. Byli jsme jedni z prvních v ČR, kdo vyráběl drahé a obsahově i graficky velmi bohaté mailingy. Nemluvili jsme primárně o parametrech produktů, ale co produkt uživateli přinese.

V obsahovém marketingu jsme šli dál, pro marketingové oddělení jsme připravovali rozsáhlé microsites až o 20 tisících znacích – tedy více než 10 normostran plných informací. Vytvářeli jsme také až 256stránkové časopisy Moderní domácnost tisknuté na kvalitním papíru v běžném nákladu okolo 80 tisíc výtisků. Na budování brandu se tady opravdu nešetřilo :)

Obsahový marketing se přeléval i do mojí druhé práce pro e-shopové oddělení, kde jsme tvořili produktové popisky. Běžně je doprovázely rady pro výběr, informace o výrobci, zkušenosti se spolehlivostí a další obsah, který by si jinak zákazníci museli sami googlovat.

V letech 2013-2015 jsem s mým týmem tvořili pro DATART prakticky veškerý psaný obsah pro online i print.