logo

„Chceme do uzavřených skupin!“

Série zdravých videoreceptů z Farmy naděje, která se šířila ve skupinách na Facebooku

Produkce videoseriálu pro kampaň Recepty z farmy

Přepněte mezi zadáním a řešením:

Chceme kampaň na poměrně nový produkt pro vegany / vegetariány, který má skvělá hodnocení, ale moc se o něm neví. Cílovka je „svá“, jen těžko půjde vyselektovat pomocí segmentů v Ads / Adformu. Chtělo by to produkt ukázat konkrétně v akci, např. s influencerem.

Získat si pozornost u této cílovky, zvláště se značkou patřící nadnárodní společnosti, není úplně jednoduché. Jste zkrátka braní jako ti velcí, navíc se sortimentem převážně instantních = naprosto nepřírodních produktů.

VEGA Gel je ovšem velmi povedený produkt a co do kvality se na něj lze naprosto spolehnout. Kampaň jsem proto navrhl jako reálné vaření s lidmi, kteří vyznávají už několik let rostlinnou stravu a ideálně i publikují.

Přes nejrůznější fóra jsem zajistil 4 osobnosti z komunity, nikoli tedy jen profesionální influencery, a uspořádal natáčení na Farmě naděje – krásném místě pro zvířátka převážně z velkochovů, která zde mají možnost důstojně dožít.

Všichni měli s produktem zkušenosti z běžného života a velmi jej chválili, takže natáčení nebude nic zdržovat a recepty budou vypadat k světu.

Natáčelo se jeden den s profesionální produkcí a vzniklo 8 video receptů. Po dobu několika týdnů jsme na sociální sítě postupně postovali všechny recepty a pronikali i do uzavřených Facebookových skupin pro vegany a vegetariány, jak si lidé obsah sdíleli mezi sebou.

Vznikla také microsite na stránkách oetker.cz s PDF recepty k tisku pro opakovanou propagaci v dalších obdobích. Unikátní byla ilustrovaná grafika, která běžela také na bannerech a v rámci remarketingu.

Podle závěrečných čísel jsme obsáhli téměř celou skupinu potenciálních zákazníků, videa navíc byla v komentářích skvěle hodnocená.